28 Αυγούστου 2018

Πως να εξοικονομήσεις χρήματα από τη λίστα με τα σχολικά

Φίλη μου το ημερολόγιο ήδη δείχνει 28/8 και ξέρω ότι προσπαθείς να μαζέψεις το μυαλό σου από τις παραλίες και την απόλυτη χαλάρωση ώστε να μπορέσεις να οργανώσεις τη ρουτίνα σας!!! Σήμερα σου έχω φοβερά tips ώστε να μη σου φανεί βουνό η λίστα των σχολικών αλλά και πως να εξοικονομήσεις γενικότερα χρήματα πριν ανοίξουν τα σχολεία! Ξέρω από πρώτο χέρι, όχι τόσο ως μαμά αλλά ως εκπαιδευτικός ότι πρόκειται να ξεκινήσει ίσως ένας από τους δυσκολότερους μήνες σε σχέση με τα οικονομικά. Γι'αυτό κι εγώ παρακάτω σου έχω έξυπνες ιδέες για να εμπνευστείς...

Ο Σεπτέμβριος είναι μήνας φωτιά για όλους μας. Γι'αυτό κι εγώ σήμερα σου δίνω κάποια tips για να μπορέσεις να εξασφαλίσεις κάποια χρήματα από τη λίστα των σχολικών κι όχι μόνο.



Μπορείς να διαβάσεις ολόκληρο το άρθρο εδώ...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Copyright © Busy Mama's Corner. All rights reserved. Powered by Blogger. Designed By El Design