30 Αυγούστου 2018

Ιδέες και DIYs για να οργανώσεις το γραφείο σου

Φίλη μου αυτή τη βδομάδα σε προετοιμάζω πλήρως για να υποδεχτείς το Σεπτέμβριο που κοντοζυγώνει!Και τι σου έχω σήμερα;;; Ιδέες και DIYs για το πως να οργανώσεις ένα όμορφο και λειτουργικό γραφείο.

Ο Σεπτέμβρης είναι ο μήνας της αναδιοργάνωσης και των καινούριων σχεδίων περί διακόσμησης του σπιτιού. Εγώ πάντα κάνω αλλαγές κάθε χρόνο τέτοιον καιρό και σκέφτηκα σήμερα να σου δείξω εύκολες και όμορφες ιδέες και DIYs για το πως θα οργανώσεις καλύτερα το γραφείο σου!



Για μένα το γραφείο αντιπροσωπεύει τον προσωπικό μου χώρο όπου ξαναγίνομαι η επαγγελματίας, η εκπαιδευτικός, η δημιουργός μιας και τώρα τελευταία περπατώ σε πιο δημιουργικά μονοπάτια...θα τα μάθεις όλα εν καιρώ! Έτσι λοιπόν το γραφείο είναι ένας χώρος που ξενυχτάω πολύ και θέλω να είναι όμορφος και να με εμπνέει... Μη γελιέσαι ότι πάντα είναι έτσι ιδανικά και τακτοποιημένα κυρίως τα πράγματα... Όχι βέβαια!!! Αρκετές φορές το γραφείο μετατρέπεται σε σιδερωτήριο ή αποθήκη αλλά προσπαθώ όσο περισσότερο μπορώ να το κρατάω σε φυσιολογικά πλαίσια.

Πολλές φορές σκέφτομαι ότι σε περίπτωση δεύτερου παιδιού κι αν αυτό είναι κοριτσάκι πως θα αποχωριστώ το γραφειάκι μου και τη γωνίτσα μου αλλά ξέρω πως ανοίγω μεγάλη συζήτηση τώρα.

Πριν σου πω οτιδήποτε άλλο ας αναφέρω τι θεωρώ εγώ σημαντικό για ένα γραφείο. Θέλω να έχει πολύ φως, να είναι καθαρό κι οργανωμένο (εξού και τα tips οργάνωσης που ακολουθούν), να έχει πολλά ράφια για τα βιβλία μου, όχι μόνο τα εκπαιδευτικά αλλά και τα λογοτεχνικά, άνετη και εργονομική καρέκλα και μεγάλο γραφείο γιατί έχω την πολύ κακή συνήθεια να δημιουργώ στοίβες πραγμάτων δεξιά κι αριστερά μου.

Ο Σεπτέμβρης είναι ο μήνας της αναδιοργάνωσης και των καινούριων σχεδίων περί διακόσμησης του σπιτιού. Εγώ πάντα κάνω αλλαγές κάθε χρόνο τέτοιον καιρό και σκέφτηκα σήμερα να σου δείξω εύκολες και όμορφες ιδέες και DIYs για το πως θα οργανώσεις καλύτερα το γραφείο σου!

Για να δεις τις ιδέες και τα DIYs για την οργάνωση του γραφείου σου μπες ΕΔΩ και περιμένω στα σχόλια σου πως σου φάνηκαν αυτά που σου προτείνω, αν έχεις δοκιμάσει να κάνεις κάτι από αυτά τα DIYs κι αν εσύ έχεις την πολυτέλεια ενός ολόκληρου ξεχωριστού δωματίου για γραφείο.

Γενικότερα έχω στο μυαλό μου να ανεβάσω αρκετά πράγματα σχετικά με οργάνωση και #backtoschool αναρτήσεις είτε από την πλευρά της μαμάς είτε από την πλευρά της εκπαιδευτικού οπότε θα ήθελα μια τεράστια χάρη... Γράψε μου στα σχόλια τι θα ήθελες να διαβάσεις τις επόμενες μέρες εδώ στο Busy mama's Corner σχετικά με τις παραπάνω κατηγορίες.

Ως τότε σε φιλώ,
Busy mama

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Copyright © Busy Mama's Corner. All rights reserved. Powered by Blogger. Designed By El Design