02 Μαρτίου 2017

Αντρακι μηνων...18

Αντρακι λοιπον μηνων 18 Βαγγελακο μου κι εγω δεν μπορω να το πιστεψω! Καθε βραδυ αποκοιμιζω ενα αγορακι πλεον στην κουνια και καθε φορα η καρδια μου γεμιζει αγαλλίαση.  Δε μπορω να το πιστεψω πως τα καταφεραμε και φτασαμε ως εδω αγορακι μου γλυκο. Μια ανασα η ολη διαδρομη κι εγω παρατηρητης να σε βλεπω να μεγαλωνεις, να κατακτας τον κοσμο, να ανοιγεις τα φτερα σου και να μεγαλωνεις μερα με τη μερα.

Αντρακι μηνων...18




  • Εχεις αποψη για τα παντα.
  • Θελεις φιλια και χαδια και τα διεκδικείς.
  • Χορευεις και τραγουδας ασταματητα.
  • Φτιαχνεις ολοδικα σου τραγουδια και μαλιστα εμπνεεσαι οταν εισαι στο μπανιο και πλενουμε τα δοντια.
  • Αγαπας πολυ τα παζλ κι ολες τις δραστηριοτητες που κανουμε μαζι...
  • ..αλλα το αγαπημενο σου ειναι να κανεις βολτα στη γειτονιά και να καταληγεις στις κουνιες.
  • Χαιρετας γνωστους κι αγνωστους και μοιραζεις φιλια σαν αλλος καρδιοκατακτητης.
  • Εχεις τρελάνει τους παππουδες σου.
  • Καθε βραδυ πριν κοιμηθεις ανοιγεις τα χερακια σου τοοοοοοοοοοσο πολυ για να μου δειξεις ποσο μ'αγαπας και λιωνω η μανα.
  • Το στομα σου παει ροδανι που λενε και στο χωριο μου. Οτι και να ακουσεις αμεσως το επαναλμβανεις και το κανεις κτημα σου.
Αστερι μου γλυκο σε ευχαριστω που με εκανες μαμα κι εδω και 18 μηνες ολα εχουν αλλη γευση κι αλλα χρωματα κι αλλη μελωδια. Τιποτα πια δεν ειναι το ιδιο μετα τον ερχομο σου. Να σε εχει ο Θεος καλα μικρο μου θαυματακι.
Η μαμα σου

5 σχόλια:

  1. Αχ μωρε..μεγαλώνει ο Βαγγελινος... Ετσι μετρουσα κι εγω τους μηνες του Νικολα.. και τωρα τα ξαναδιαβαζω και λιώνω.... χαχαχαχα πολλα φιλια Ελενακι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελπιδακι μου μεγαλωνουν γρηγορα... Κι εγω θελω μετα απο χρονια να τα ξαναδιαβαζω και να λιωνω που λες κι εσυ!!! Να τα χαιρομαστε και να ειναι καλα κι ευτυχισμενα!!!

      Διαγραφή
  2. Ελεάννα μου είχα καιρό να περάσω από το σπιτάκι σου και ενθουσιάστηκα με τις αλλαγές. Τις είχα δει λίγο στο fb αλλά δεν είχα προλάβει α τις δω αναλυτικά. Μπράβο κοριτσάρα μου. Επάνω το λουλούδι υπέροχο! Σου ταιριάζει. Οσο για το αντράκι σου ανυπομονώ να τον γνωρίσω το Σάββατο. Τα φιλιά μου. Κάλη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλη μου γλυκια σε ευχαριστω πολυ για τα καλα σου λογια για την ανανεωση του blog! Εχουν μεγαλη αξια για μενα... Το Σαββατο μας ελειψες!!! Φιλακια πολλα!!!

      Διαγραφή
  3. Awesome article!, giving some time to our kids to teach them the beauty of life, teach them to be a person and not to be a robot that is always in control by everyone, read some articles here http://momsagainstcleaning.com/ i also learned alot about parenting and to keep the bond with my children, i hope this also helps. Nice job author!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Copyright © Busy Mama's Corner. All rights reserved. Powered by Blogger. Designed By El Design