17 Φεβρουαρίου 2017

Busy mama's book review: Νέα συνεργασία με τις εκδόσεις Μεταίχμιο κι ένας βιβλιοδιαγωνισμούλης.

Με πολλή χαρά σας παρουσιάζω για πρώτη φορά βιβλία από τις εκδόσεις Μεταίχμιο και με αυτό τον τρόπο εγκαινιάζω και τη συνεργασία μας καθώς τίμησαν εμένα και το blog με το να μας επιλέξουν ώστε να σας παρουσιάζουμε τα υπέροχα βιβλία τους. Σε αυτή τη βιβλιοπαρουσίαση θα έχουμε μαζί μας και το Βαγγελάκη καθώς τα συγκεκριμένα βιβλία μονοπώλησαν το ενδιαφέρον του. Μιλάμε λοιπόν για τα βιβλία της Λίσμπετ Σλέγκερς (Liesbet Slegers) "Εγώ και οι εποχές" & "Εγώ και το σπίτι μου" σε απόδοση Σοφίας Γρηγορίου.

Book review: Covers


Αυτά τα δύο βιβλία αφορούν παιδάκια από 12 μηνών. Ο Βαγγελάκης να σας πω ότι ασχολείται αρκετή ώρα με το κάθε βιβλίο καθώς απεικονίζονται πράγματα που του είναι οικεία και ξετρελαίνεται να προσποιείται ότι διαβάζει. Έχει πολλή πλάκα η αλήθεια είναι! Άλλοτε μόνος του κι άλλοτε μαζί, αφού με βάζει να του διαβάζω τα μικρά κειμενάκια που υπάρχουν δίπλα από κάθε εικόνα, έχουμε απολαύσει αυτά τα βιβλία αρκετά απογεύματα από τότε που τα παραλάβαμε.

Διαβάζουμε μαζί

Διαβάζουμε μαζί

Διαβάζουμε μαζί

Το βιβλίο "Εγώ και το σπίτι" μου εστιάζει στην καθημερινή ζωή του παιδιού καθώς είναι γεμάτο αναγνωρίσιμες εικόνες των αντικειμένων του σπιτιού. Είναι χωρισμένο σε τρεις ενότητες: τα πράγματά μου, ήχοι και πράγματα του σπιτιού. Οι 64 σελίδες του είναι όμορφα εικονογραφημένες με ζωντανά χρώματα και μάλιστα ο Βαγγελάκης ταυτίστηκε αμέσως με τον μικρό ήρωα του βιβλίου.
Το βιβλίο "Εγώ και οι εποχές" εστιάζει στον κόσμο του παιδιού και οι εικόνες του αφορούν τη φύση και τις εποχές. Είναι χωρισμένο ανά εποχή.

Εγώ και το σπίτι μου

Εγώ και οι εποχές

Τα συγκεκριμένα βιβλία αποτελούν μέρος μια σειράς που αποτελείται από τέσσερα συνολικά βιβλία της ίδιας συγγραφέως! Για τα υπόλοιπα δύο μπορείτε να διαβάσετε την παρουσίαση της φίλης μου της Εύης στο blog της mama's 'n' papa's.

Είναι μια πολύ καλή επιλογή για τα μικράκια μας αυτό το Σαββατοκύριακο. Είναι μια ευκαιρία για μικρά χεράκια να περιπλανηθούν σε πολύχρωμες εικόνες γεμάτες με οικεία αντικείμενα.
Μπορείτε να τα βρείτε εδώ  και εδώ και μάλιστα με μια μικρή έκπτωση.

Για το διαγωνισμό που σου υποσχέθηκα ακολούθησε με στα social media της Busy Mama...
Facebook Busy Mama's Corner
Instagram @busy_mamas_corner

Κι αν δε θέλεις να χάνεις ανάρτηση τότε συμπλήρωστε το e-mail σου στην αρχική σελίδα του blog κι έτσι θα έχεις άμεση πρόσβαση στο Busy Mama's Corner!!!

Μέχρι την επόμενη ανάρτηση φιλάκια,
Έλενα Μ.

3 σχόλια:

  1. πολύ ομορφα βιβλιαρααι!! οτι πρεπει για τα χερακια του Βαγγελινου!! φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τέλεια βιβλία για μικρά ζουζούνια! Τους δίνουν τόσα ερεθίσματα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πόσο τέλειοοοοοοοοοοοο δώρο✦✦✦✦✦✦
    Ευχαριστούμε πολύ για την ευκαιρία❣❣❣❣❣❣❣
    Να είστε καλά,καλές δουλειές❣❣❣❣❣❣❣

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Copyright © Busy Mama's Corner. All rights reserved. Powered by Blogger. Designed By El Design