25 Ιανουαρίου 2018

Βραδιές δίπλα στο τζάκι με damakoupa.gr

Φίλη μου όπως θα κατάλαβες όλες οι αναρτήσεις του Ιανουαρίου θα έχουν λίγο το άρωμα των γιορτών που αφήσαμε οριστικά πίσω μας. Κάτι η μελαγχολία του Γενάρη, κάτι που θέλω να σου δείξω αρκετά πράγματα, αποφάσισα να κρατήσω τις χριστουγεννιάτικες αναμνήσεις ζωντανές για λίγο ακόμα. Η σημερινή ανάρτηση λοιπόν είναι γεμάτη νοσταλγία για τις ημέρες που περάσαμε στο πατρικό μου. Η αλήθεια είναι ότι υπάρχει μια γωνιά στο σπίτι αυτό που κρύβει θαλπωρή, ξενοιασιά και μαμαδίστικη φροντίδα και δεν είναι άλλη από το τζάκι μας!

Βραδιές δίπλα στο τζάκι με Damakoupa


Όταν ήμασταν παιδιά εγώ και ο αδερφός μου παίζαμε, διαβάζαμε και πολλές φορές τρώγαμε κιόλας εδώ μπροστά από το τζάκι. Όσο μεγαλώναμε κάναμε τις πρώτες στρωματσάδες ειδικότερα στις διακοπές των Χριστουγέννων κάθε φορά που η τηλεόραση είχε την ταινία "Μόνος στο σπίτι" και από το γέλιο και τα πειράγματα δεν αφήναμε τους γονείς μας να κοιμηθούν στον επάνω όροφο. κι όταν τα χρόνια πέρασαν λίγο ακόμα εδώ δίπλα στο τζάκι συζητούσαμε τα ερωτικά μας ή σχεδιάζαμε τις βόλτες μας. Είναι το πιο αγαπημένο μου μέρος στο πατρικό μου γιατί κουβαλά τόσες αναμνήσεις!

Βραδιές δίπλα στο τζάκι με damakoupa


Και τώρα πια γίνεται σιγά σιγά και το αγαπημένο μέρος του Βαγγελίνου καθώς κάνει όλες τις τρέλες εκεί μαζί με τον παππού του. Σε αυτές τις διακοπές είχα σύμμαχο την Dama Koupa. Όλες ξέρουμε ότι για να χαλαρώσεις και να χουχουλιάσεις χρειάζεσαι και τα κατάλληλα εφόδια. Σε αυτό ήρθε να με υποστηρίξει η μοναδική damakoupa.gr με τα φανταστικά προϊόντα της. 

Βραδιές δίπλα στο τζάκι με damakoupa.gr
My favorite pyjamas by damakoupa.gr
Ας τα πάρουμε από την αρχή. Από πέρσι οι φίλες μου τα Ανθομελάκια μας είχαν συστήσει μια ελληνική εταιρεία με πυζάμες και εσώρουχα από τη Θεσσαλονίκη και δεν είναι άλλη από τη damakoupa.gr. Από πέρσι είχε μπει στη λίστα με τα must buy αλλά δεν ξέρω γιατί το είχα αμελήσει ώσπου το Σεπτέμβρη τα κορίτσια που κρύβονται πίσω από αυτή την πολύ επιτυχημένη επιχείρηση με προσκάλεσαν στην έκθεση που συμμετείχαν στο Athens Fashion Trade Show. Το τι έγινε εκεί και τις πρώτες μου εντυπώσεις για την εταιρεία μπορείτε να τις διαβάσετε εδώ

Βραδιές δίπλα στο τζάκι με damakoupa.gr
Σίγουρα έχετε δει τα φανελάκια μου από damakoupa.gr  να συνοδεύουν τα outfits που σας προτείνω.
Το μόνο που έχω να σου πω είναι πως ότι κι αν ψάχνεις σε πυζαμάκια, εσώρουχα, φανελάκια και μοντέρνο και στυλάτο homewear θα τα βρείς όλα στην damakoupa.gr και μάλιστα αυτή την περίοδο με σημαντικές εκπτώσεις της τάξεως του 30% - 50%.

Βραδιές δίπλα στο τζάκι με damakoupa.gr
Και πως σου φαίνεται η συλλογή από μοναδικής ποιότητας κάλτσες;;;
Αν φίλη μου θέλεις κι εσύ να είσαι καλοντυμένη και προσεγμένη ακόμα και μέσα στο σπίτι και να νιώθεις ταυτόχρονα όμορφα και χουχουλιάρικα τότε οι πυζάμες από τη damakoupa.gr είναι αυτό που ψάχνεις! 

Να σου πω ότι η εταιρεία είναι 100% ελληνική οικογενειακή επιχειρήση με δυναμική παρουσία σε όλη την Ελλάδα σε πάνω από 200 σημεία πώλησης αλλά και ένα καταπληκτικό e-shop που μπορείτε να βρείτε στο www.damakoupa.gr και τέλος η εταιρεία έχει διαρκή παρουσία και στα Social media. Μπορείτε να την ακολουθήσετε στο Facebook αλλά και στο Instagram.

Και τι έχω ετοιμάσει εγώ σε συνεργασία με την αγαπημένη μου Έυη από τη damakoupa.gr για 'σένα;;;

Μα φυσικά διπλό διαγωνισμό και στο Facebook και στο Instagram!!!
Φίλη μου μείνε συντονισμένη στα social media της Busy Mama...
Facebook Busy Mama's Corner
Instagram @busy_mamas_corner


Αυτά για σήμερα...!
Busy mama

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Copyright © Busy Mama's Corner. All rights reserved. Powered by Blogger. Designed By El Design