21 Νοεμβρίου 2017

Busy mama's interview: H συγγραφέας Βίκυ Λουκά και το Μυστικό της Γρηγορίας

Φίλη μου σήμερα έχω να σου παρουσιάσω μια καινούρια συγγραφέα και το πρώτο της βιβλίο. Πριν γίνει αυτό θα ήθελα να πω πως μέσα από αυτό εδώ το blogοκλουβάκι μου έχω την ευκαιρία να γνωρίζω ανθρώπους αξιόλογους που έχουν να μας πουν καινούρια και όμορφα πράγματα. Ένας από αυτούς είναι η κα Βίκυ Λουκά η οποία με προσέγγισε με ένα απλό και όμορφο τρόπο και μου έστειλε το βιβλίο της. Εγώ θέλησα να τη γνωρίσω καλύτερα και της ζήτησα να κάνουμε και μια συνέντευξη ώστε να την γνωρίστε κι εσείς καλύτερα. Πάμε να γνωρίσουμε λοιπόν καλύτερα τη κα Λουκά αλλά και τη Γρηγορία της.

Το μυστικό της Γρηγορίας

Ας δούμε πρώτα τη συνέντευξη...
1. Πες μας λίγα πράγματα για σένα!
Έχω σπουδάσει Διοίκηση Επιχειρήσεων στο Ηρακλειο Κρήτης, εδώ και 1 χρόνο όμως ασχολούμαι επαγγελματικά με την συγγραφή παιδικών βιβλίων. Μου αρέσουν τα ταξίδια και τα βιβλία.

2. Πως ξεκίνησες να γράφεις;
Από μικρή τριγύριζαν εικόνες στο μυαλό μου. Και σιγά σιγά άρχισαν να γεννιούνται και οι ιστορίες. Με θυμάμαι μικρή να αλλάζω τις ιστορίες και να τις φτιάχνω με τον δικό μου τρόπο, τα δικά μου χρώματα και φυσικά να δίνω το τέλος που μου άρεσε.

3. Τι σε ώθησε να γράψεις ένα παιδικό παραμύθι;
Πάντα είχα μια αγάπη για τα παιδικά βιβλία. Με γοητεύει ο κόσμος των παιδιών. Αντιλαμβάνονται τα πράγματα με έναν ιδιαίτερο τρόπο, πιο απλό.

4. Πες μας λίγα λόγια για το πως γεννήθηκε η ιστορία της Γρηγορίας;
Το Μυστικό της Γρηγορίας γεννήθηκε πριν 2 χρόνια. Πρώτα σαν μια ιστορία. Σιγά σιγά έβγαιναν και οι ήρωες. Το τέλος το είχα από την αρχή στο μυαλό μου . Ήθελα μέσα από την ιστορία της Γρηγορίας και του Αυγουστή να περάσω το νόημα της αγάπης! Μέσα από το μυστικό της Γρηγορίας καταλαβαίνουμε πως αν υπάρχει η αγάπη στην ζωή μας και σε συνδυασμό με την αληθινή φιλία μπορούμε να αντιμετωπίσουμε και τις πιο δύσκολες στιγμές!

5. Πως έζησες την πορεία του βιβλίου αυτού, από τη στιγμή που γεννήθηκε η ιδέα μέχρι τη στιγμή που το έπιασες στα χέρια σου τυπωμένο;
Την απόλαυσα... Είναι τόσο δημιουργικό. Στην αρχή ξεκινάς απλά με την ιστορία που έχεις πλάσει, στη συνέχεια τη βλέπεις να παίρνει πλοκή στον υπολογιστή σου. Μετά τη βλέπεις να ζωντανεύει μέσα από την εικονογράφηση. Η αγωνία στο τυπογραφείο... και μόλις το πιάνεις στα χέρια σου τόσα όμορφα συναισθήματα.

6. Ποια είναι τα επόμενα σχέδια σου; Τι άλλο μας ετοιμάζεις;
Αυτήν τη περίοδο έχω ξεκινήσει το επόμενο παραμύθι μου.. Ένα εντελώς διαφορετικό παραμύθι. Είναι έκπληξη!

Ας δούμε τώρα μερικές πληροφορίες από το οπισθόφυλλο του βιβλίου:
Εσείς την ξέρετε την Γρηγορία; Είναι η άτακτη, πεισµατάρα και αρκετά ζηλιάρα χελώνα. Ζει στο σπίτι του Στέφανου, που είναι χτισµένο µέσα σ’ ένα κτήµα. Μαζί τους ζουν ο Σπύρος, ένας βάτραχος λίγο τεµπέλης και η Δοξούλα, µια ψευδή κότα, που όλη την ώρα κάνει φιγούρες µε το πατίνι της. Ένα νέο µέλος µπαίνει στην παρέα! Ο Αυγουστής… ένα πανέµορφο λευκό άλογο. Το τελευταίο δεν αρέσει και πολύ στην Γρηγορία που αποφασίζει: ΑΠΑΓΩΓΗ!
Θα τα καταφέρει να τον διώξει;
Το κτήµα, όµως, φανερώνει ένα µεγάλο και καλά κρυµµένο µυστικό.Θα το µάθουµε άραγε;

Το μυστικό της Γρηγορίας

Για μένα το βιβλίο αυτό ήταν μια μικρή έκπληξη καθώς μου δημιούργησε πολλά συναισθήματα. Όταν ξεκίνησα να το διαβάζω δεν περίμενα ότι θα νιώσω θυμό, πόνο, συγκίνηση, χαρά. Κάθε σελίδα του ήταν αφορμή για ένα διαφορετικό συναίσθημα κάθε φορά. Η όλη ιστορία διαδραματίζεται σε μια φάρμα και η εικονογράφηση του κου Ανδρέα Σωτήρχου δεν περνά απαρατήρητη καθώς μοιάζει με παιδικές ζωγραφιές και βγάζει μια έντονη παιδικότητα και αθωότητα. Η συγγραφέας μέσα από την ιστορία της Γρηγορίας μας βοηθά να κατανοήσουμε και να δικαιολογήσουμε εν μέρει τη ζήλεια ως συναίσθημα που πηγάζει από προσωπικά αρνητικά βιώματα. Η λύση στην ιστορία έρχεται μέσα από την καλοσύνη και τη συγχώρεση και είναι έννοιες που πρέπει να διδάξουμε στα παιδιά μας σήμερα, καθώς επίσης και την έννοια της εν συναίσθησης, να μπορούμε δηλαδή να μπούμε και να κατανοήσουμε τη θέση του άλλου.

Η ιστορία της Γρηγορίας μπορεί να είναι ένα χρησιμότατο εργαλείο στα χέρια του γονιού σήμερα καθώς πραγματεύεται τη δύναμη των συναισθημάτων και την έννοια της συγχώρεσης. Μπορούν να γίνουν πολύ γόνιμες συζητήσεις με τα μικρά παιδάκια με αφορμή την ιστορία αυτή. Με αφορμή το παραμύθι αυτό μπορούμε να προσαρμόσουμε αυτά που θέλουμε να περάσουμε στα παιδάκια μας είτε αφορούν τις σχέσεις τους με τους φίλους τους είτε τις σχέσεις τους με τα αδερφάκια τους.

Εμένα προσωπικά μου άρεσε και με άγγιξε σαν ιστορία αλλά και με τον τρόπο που η κα Λουκά θέλησε να μας περάσει τα συγκεκριμένα μηνύματα.

Περισσότερες πληροφορίες για το βιβλίο μπορείτε να βρείτε στην επίσημη σελίδα των εκδόσεων iwrite.gr από όπου και κυκλοφορεί.

Την κα Λουκά μπορείτε να τη βρείτε στα Social Media που διατηρεί είτε στο Facebook είτε στο Instagram (https://www.instagram.com/vicky_lk/).

Τέλος να σας ενημερώσω πως αν θέλετε να γνωρίσετε από κοντά την κα Λουκά ή τη Γρηγορία η επίσημη πρώτη παρουσίαση του βιβλίου θα γίνει την Κυριακή 17/12/2017 στο Αίτιον κοντά στο σταθμό του Μετρό στην Ακρόπολη. Θα είμαι κι εγώ εκεί και θα σας περιμένουμε να γνωριστούμε από κοντά!

Φίλη μου μείνε συντονισμένη στα social media της Busy Mama...
Facebook Busy Mama's Corner
Instagram @busy_mamas_corner


Αυτά για σήμερα...!
Busy mama

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Copyright © Busy Mama's Corner. All rights reserved. Powered by Blogger. Designed By El Design