09 Νοεμβρίου 2017

Busy mama's interview: η μαμά και επιχειρηματίας Νάνσυ Στεργίου από το yologift.gr

Σήμερα στο Busy mama's Corner έχω τη χαρά και την τιμή να φιλοξενώ μια γλυκιά αλλά ταυτόχρονα δυναμική μαμά η οποία πήρε την απόφαση να φύγει από την Αθήνα και να αναζητήσει έναν καλύτερο τρόπο ζωής γι' αυτήν και την οικογένειά της στην επαρχία καθώς και να στήσει εκεί τη δική της επιτυχημένη επιχείρηση. Μου έκανε την τιμή να μου παραχωρήσει μια συνέντευξη καθώς επίσης να μου δώσει την ευκαιρία να γνωρίσω από κοντά αυτό που κάνει με πολλή αγάπη στέλνοντας μου ένα υπέροχο gift box με προϊόντα τα οποία έχει στην επιχείρησή της κι εσείς το έχετε ήδη δει στα insta stories μου! Ο λόγος λοιπόν για τη μαμά Νάνσυ Στεργίου από το yologift.gr

Interview: Nancy Stergiou - yologift.gr

Γι' αυτό φίλες μου πάρτε το καφεδάκι σας κι ελάτε να απολαύσετε τη συνέντευξη μιας μαμάς που δε δίστασε να κάνει το όνειρό της πραγματικότητα!



1. Πες μας λίγα λόγια για σένα Νάνσυ.
Είμαι η Νάνσυ, 34 χρονών, Ταύρος ... και είμαι με τον Γιάννη, τον άντρα μου, 14 χρόνια μαζί!
Έχουμε μια μικρή νεράιδα την Αναστασία που είναι 4,5 χρονών και πριν από ένα χρόνο αποφασίσαμε να φύγουμε από την Αθήνα και να εγκατασταθούμε μόνιμα στα Λουτρά Αιδηψού, στην πόλη καταγωγής μου!

2. Πως εξελίσσεται μια τυπική ήμερα για τη μαμά Νάνσυ;
Η μέρα μας ξεκινά συνήθως στις 7:30 πμ, ετοιμάζω την Αναστασία για το σχολείο και έπειτα είμαι στο γραφείο του Yologift για τις καθημερινές μου εργασίες, social media, emails, παραγγελίες κ.α. ταυτόχρονα μαγειρεύω, πλένω, σιδερώνω και ότι άλλες δουλείες χρειάζεται να γίνουν!
Το μεσημέρι θα πάρω τη μικρή από το σχολείο , θα φάμε , θα την κοιμίσω και μόλις ξυπνήσει, αν δεν έχει μπαλέτο, θα κάτσουμε είτε σπίτι παίζοντας διάφορα... (χαχαχα) , είτε θα βγούμε για παιχνίδι στην παιδική χαρά ή σε κάποια φίλη της. Το βράδυ κοιμάται κατά τις 21:00 και έχουμε λίγο χρόνο με τον άντρα μου να πούμε τα νέα μας, καθώς και αυτός δουλεύει πολύ!

3. Πως πάρθηκε η απόφαση να μετακομίσετε οικογενειακώς στην επαρχεία και πόσο άλλαξε η ζωή σας μετά από αυτή την αλλαγή;
Η ζωή και οι ρυθμοί στην Αθήνα είναι πολύ δύσκολοι, ειδικά όταν έχεις και ένα παιδί!
Ήμασταν σε ένα συνεχόμενο τρέξιμο να προλάβουμε... να προλάβουμε το σχολικό, να προλάβουμε να φτάσουμε έγκαιρα στη δουλειά μας, να προλάβουμε να γυρίσουμε χωρίς να σε περιμένει το σχολικό από κάτω ... (χαχαχα)... γενικά έτρεχες συνέχεια! Το παιδί λόγω του ότι δουλεύαμε και εγώ και ο Γιάννης και δεν είχαμε κοντά μας βοήθεια από μαμάδες, ήταν από τις 7:00 το πρωί μέχρι τις 18:00 το απόγευμα σε έναν παιδικό σταθμό! Το λυπόμουν πραγματικά.
Έτσι αποφασίσαμε να φύγουμε ώστε να έχουμε καλύτερη ποιότητα ζωής. Να μην είμαστε συνέχεια μέσα στο άγχος και την πίεση να τα προλάβουμε όλα!

Η ζωή μας έχει αλλάξει πάρα πολύ! Το παιδί είναι πιο ευτυχισμένο, είναι έξω και παίζει στη φύση, πάει για μπάνιο κάθε μέρα το καλοκαίρι και όχι μόνο στις ημέρες που είχαμε άδεια, όταν ήμασταν στην Αθήνα. Δεν αρρωσταίνει... ναι ..δεν αρρωσταίνει! Η Αναστασία είχε μεγάλο πρόβλημα, όπως όλα τα παιδιά στην Αθήνα, με βήχα... ήμασταν συνέχεια με εισπνεόμενα για να είναι καλά!
Εμείς είμαστε πιο ήρεμοι, κάνουμε τις δουλειές μας όμορφα και χωρίς άγχος και αυτό είναι πολύ δημιουργικό!
Δεν λέω ότι δεν υπάρχουν προβλήματα ή ότι δεν έχεις ανησυχίες, αλλά όλα εδώ είναι σε μικρότερο βαθμό και με θέα την θάλασσα ... (χαχαχα)!

Interview: Nancy Stergiou - yologift.gr

4. Πως γεννήθηκε η ιδέα του yologift.gr;
Πάντα θέλαμε να κάνουμε κάτι δικό μας, οπότε ερχόμενοι μόνιμα στην επαρχία έπρεπε να το υλοποιήσουμε άμεσα, καθώς εδώ δεν υπάρχουν πολλές θέσεις εργασίας!
Σκεφτόμασταν διάφορα που θα μπορούσαμε να πραγματοποιήσουμε, ωστόσο κέρδισε η αγάπη μου για τα καλλυντικά και η ιδέα μας να μπορεί κάποιος να φτιάξει το δικό του κουτί ή νεσεσέρ με ότι θέλει μέσα και πραγματικά να εντυπωσιάζει με τα δώρα του!!
Το όνομα του ηλεκτρονικού μας μαγαζιού είναι μέσα στην φιλοσοφία αυτή, έχει εμπνευστεί από το YOLO (you only live once) & GIFT (δώρο) , ζεις μόνο μία φορά, οπότε κάνε δώρα που είναι πραγματικά καταπληκτικά, σε πολύ καλές τιμές και σε τέλειες συσκευασίες!!!

Είναι μόνο e-shop και όχι φυσικό κατάστημα, για να μπορώ να είμαι στο σπίτι όταν με χρειάζεται το παιδί μου και να μην είμαι εγκλωβισμένη μέσα σε ένα συγκεκριμένο ωράριο !
Τα e-shop γενικά σαν επιχειρηματική ιδέα, είναι η αγορά του μέλλοντος, πλέον οι περισσότερες αγορές γίνονται από ηλεκτρονικά καταστήματα. Είναι πολύ μεγάλη ευκολία!
Μπορείς να ψωνίζεις 24 ώρες το 24ωρο και 365 μέρες το χρόνο, από οποιοδήποτε μέρος της χώρας και αν βρίσκεσαι! Αν λοιπόν μια μανούλα ψάχνει για το τι θα μπορούσε να κάνει με δουλειά, της προτείνω να δει σοβαρά την ιδέα ενός e-shop γιατί και θα δουλεύει αλλά θα είναι και δίπλα στο παιδάκι της.

5. Πόσο χρόνο διαθέτεις μέσα στην καθημερινότητα σου για τη μαμά Νάνσυ και την περιποίηση της;
Η αλήθεια είναι ότι για την περιποίηση μου, όπως όλες οι μαμάδες, ο χρόνος είναι ελάχιστος!
Αλλά έχω βρει προϊόντα τα οποία είναι πολυχρηστικά και έτσι με βοηθούν να κάνω αυτό που θέλω, σε πολύ λίγο χρόνο!

6. Είναι εύκολο να αλλάζεις ρόλους μέσα στην ήμερα από μαμά σε επιχειρηματία και πάλι μαμά;;;
Οι μαμάδες έχουμε μια ανεξήγητη δύναμη και μπορούμε να κάνουμε πολλά πράγματα ταυτόχρονα και να τα κάνουμε καλά!
Θέλει πολύ καλή οργάνωση και να προσπαθείς να μην σου παίρνει χρόνο το ένα από το άλλο!
Είναι δύσκολο αλλά με πολύ βοήθεια και από τον Γιάννη και την Αναστασία, τα καταφέρνω!

7. Πες μας δυο πολυαγαπημένες σου μάρκες καλλυντικών και γιατί τις αγαπάς;
Η αλήθεια είναι ότι αγαπώ όλες τις εταιρίες του e-shop μας και γι' αυτό άλλωστε τις έχουμε... (χαχαχα), θα σου πω όμως ότι τελευταία χρησιμοποιώ πάρα πολύ στην περιποίηση του προσώπου μου τα προϊόντα του Mario Badescu που είναι πραγματικά φανταστικά και στο μακιγιάζ μου την εταιρία Make up Academy που έχει προϊόντα πάρα πολύ καλά, πάντα στις τελευταίες τάσεις της μόδας, αναφορικά με χρώματα και υφές και σε πάρα πολύ καλές τιμές!

8. Δώσε μας δυο-τρία tips ομορφιάς που ακολουθείς κι εσύ στη ρουτίνα ομορφιάς σου!
Για εμένα ο καθαρισμός του προσώπου πρωί - βράδυ είναι το βασικότερο tip για φρέσκια και λαμπερή επιδερμίδα!
Τελευταία όμως έχω βρει το facial spray με αλόη, βότανα και ροδόνερο, από την εταιρία Mario Badescu, που το χρησιμοποιώ σαν ενυδατική απλά ψεκάζοντας, μετά τον καθαρισμό, αλλά το έχω και μέσα στην τσάντα μου και όποτε θέλω να τονώσω την επιδερμίδα μου αρκεί να ψεκάσω το πρόσωπό μου όπου και αν είμαι !!
Είναι πραγματικά φανταστικό και είναι στα πολυχρηστικά προϊόντα που ανέφερα πιο πάνω αφού το χρησιμοποιώ και σαν setting spray για να σταθεροποιήσω το μακιγιάζ μου!

9. Ποια είναι η πιο αγαπημένη σου ώρα στο μαγαζί;
Η ώρα που συσκευάζω τις παραγγελίες ... είναι η ώρα που θα δημιουργήσω με πολύ αγάπη το πακέτο για να το λάβει ο παραλήπτης του!
Οι παραγγελίες μας όλες έρχονται σε συσκευασία δώρου ούτως ή άλλως, οπότε μου αρέσει να βάζω τις κορδέλες μου, τις καρτούλες μου και όλα αυτά...(χαχαχα)!!

Interview: Nancy Stergiou - yologift.gr


10. Τι θα συμβούλευες μια μανούλα που δεν έχει και πολύ χρόνο στη διάθεση της να κάνει για να αισθανθεί πιο όμορφα;;;
Θα την συμβούλευα να βρει λίγο χρόνο... (χαχαχα), έστω και 10 λεπτά μέσα στην ημέρα, για τον εαυτό της και να κάνει κάτι την ευχαριστεί! ότι και αν είναι αυτό!
Εμένα μου αρέσει να περιποιούμαι το πρόσωπό μου, θα βρω λίγο χρόνο να κάνω μια μάσκα για να αισθανθώ, τόνωση, ανανέωση και ενυδάτωση!

11. Τι θα συμβούλευες μια μικρή κοπέλα που ξεκινά τώρα να πειραματίζεται με τα καλλυντικά και θέλει να μάθει περισσότερα!
Να είναι πολύ προσεκτική στο τι βάζει στο πρόσωπό της, να βρει αυτό που της ταιριάζει στο μακιγιάζ και να το εξελίξει!
Σίγουρα θα πειραματιστεί αλλά αν με διαβάζει τώρα, να ξέρεις ότι το φυσικό αποτέλεσμα είναι το καλύτερο! Τόνισε τα χαρακτηριστικά που θες, χωρίς υπερβολές και θα δεις ότι θα εντυπωσιάσεις τους πάντες!

Interview: Nancy Stergiou - yologift.gr

Στο σημείο αυτό θα ήθελα να ευχαριστήσω από καρδιάς τη μαμά Νάνσυ για τον χρόνο της και την άμεση ανταπόκρισή της στο κάλεσμα μου. Είναι υπέροχο να γνωρίζεις μανούλες που δεν το βάζουν κάτω και παλεύουν για τα όνειρά τους αλλά και για να παρέχουν τα πάντα στις οικογένειές τους. Αυτή λοιπόν ήταν ακόμα μια συνέντευξη με μια busy mama. 
Τη Νάνσυ μπορείτε να τη βρείτε:

Επίσης πρόσφατα η Νάνσυ μίλησε και στη φίλη μου την Ήβη Χρυσού από το Businessmum.gr και μπορείτε να να βρείτε τη συνέντευξή της εδώ.

Τέλος στο Instagram μου θα τρέξει υπέροχος διαγωνισμός σε συνεργασία με το Yologift.gr γι' αυτό...

Μείνετε συντονισμένοι στα social media της Busy Mama...
Facebook Busy Mama's Corner
Instagram @busy_mamas_corner


Κι αν θέλετε να μη χάνετε ανάρτηση τότε συμπληρώστε το e-mail σας στην αρχική σελίδα του blog κι έτσι θα έχετε άμεση πρόσβαση στο Busy Mama's Corner!!!

Μέχρι την επόμενη ανάρτηση σας φιλώ
Έλενα Μ.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Copyright © Busy Mama's Corner. All rights reserved. Powered by Blogger. Designed By El Design