19 Σεπτεμβρίου 2017

Δέκα λεπτά απόσταση...

Δέκα λεπτά απόσταση... Τόσο χρόνο έχω κάθε μεσημέρι για να μετατραπώ από μαμά και νοικοκυρά σε εργαζόμενη γυναίκα. Ξυπνάω νωρίς το πρωί πια για να προλάβω να κάνω όλες τις καθημερινές δουλειές του νοικοκυριού. Μετά ξυπνά ο πρίγκιπας της καρδιάς μου και περνάμε το πρωινό μαζί. Είτε θα κάνουμε δραστηριότητες είτε θα πάμε βόλτα στις κούνιες αλλά πάντα μαζί. Η μαμά και ο Βαγγελάκος... Και είμαι εκεί σωματικά και πνευματικά! Αυτό θα το ξέρετε όσοι προσπαθείτε να με βρείτε σε τηλέφωνο ή μηνύματα τις πρωινές ώρες γιατί πολύ απλά δε με βρίσκετε.

Δέκα λεπτά απόσταση


Δέκα λεπτά απόσταση... Τόση περίπου είναι η απόσταση που πρέπει να καλύψω κάθε μεσημέρι για να φτάσω στο πρώτο μου μάθημα και να ξεκινήσει το απογευματινό πρόγραμμα μαθημάτων. Κι εγώ εκεί μέσα στο αυτοκίνητο προσπαθώ να αποφορτιστώ από την κούραση της ημέρας, τις σκέψεις και τις ανησυχίες που έχει κάθε μαμά που αφήνει πίσω της το παιδάκι της για να πάει στη δουλειά και να γίνω ακόμα ένα απόγευμα εκπαιδευτικός που συνεχίζει να έχει στα χέρια της παιδικές ψυχές  και είναι υπεύθυνη και γι' αυτές.

Δέκα λεπτά απόσταση... Για να μπω στο ρόλο της εκπαιδευτικού που πρέπει να διδάξει, να εμπνεύσει, να καινοτομήσει και να πλάσει παιδιά να αγαπάνε τη γλώσσα και την κουλτούρα, παιδιά έτοιμα να γίνουν πολίτες του κόσμου με όραμα.

Δέκα λεπτά απόσταση... Κι αν έχει συμβεί κάτι άσχημο μέσα στη μέρα, τόσο χρόνο έχω για να το αφήσω πίσω μου και να κοιτάξω μπροστά μέσα από το τζάμι του αυτοκινήτου μου για να δω έστω και λίγη ομορφιά στα στενά δρομάκια που περνώ και να ξεχάσω...για λίγο. Τόσος είναι ο χρόνος που έχω για να φορέσω το πιο αληθινά ζεστό χαμόγελό μου πριν χτυπήσω το κουδούνι του πρώτου σπιτιού και να ξεκινήσω μάθημα...

Δέκα λεπτά απόσταση... Κι αυτά τα δέκα λεπτά είμαι μόνο η Έλενα... ούτε μαμά, ούτε σύζυγος αλλά ούτε και δασκάλα! Είμαι μόνο η Έλενα και μου αρέσει πολύ να οδηγώ το αυτοκίνητό μου. Αυτά τα δέκα λεπτά ζω χωρίς ρόλους και ταμπέλες... Αναπνέω μόνο για μένα. Βάζω δυνατή μουσική και ξεκινάω...

Αυτή είναι η αλήθεια μου...Δέκα λεπτά απόσταση μέσα στο αρνάκι μου!!!

Κι αυτή την αλήθεια φίλη μου σου δείχνω εδώ και λίγες μέρες μέσα από τα βιντεάκια που ανεβάζω στο Instagram. Επέλεξα να με βλέπεις μόνο μέσα στο αρνάκι μου και να σου μιλώ για πράγματα που αγαπώ ως Έλενα. Κι έχω να σου πολλά... κι αν είμαι λίγο σφιγμένη κάνε υπομονή και θα βρω τον τρόπο... Είναι που μέχρι τώρα νικούσαν τα κόμπλεξ μου αλλά όχι άλλο πια!

Βρες με κι ακολούθησε με στο Instagram για να τα λέμε από εκεί συνήθως το απόγευμα!

Μείνετε συντονισμένοι στα social media της Busy Mama...
Facebook Busy Mama's Corner
Instagram @busy_mamas_corner


Κι αν θέλετε να μη χάνετε ανάρτηση τότε συμπληρώστε το e-mail σας στην αρχική σελίδα του blog κι έτσι θα έχετε άμεση πρόσβαση στο Busy Mama's Corner!!!

Μέχρι την επόμενη ανάρτηση σας φιλώ
Έλενα Μ




9 σχόλια:

  1. Πανέμορφο κείμενο! Με άγγιξε τόσο πολύ! Μπράβο Έλενα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολύ ωραίο κείμενο , Έλενα, να ξέρεις σε βλέπω και στα insta stories και θέλω το μυστικό σου για το πώς ξεπέρασες αυτά τα ρημάδια τα κόμπλεξ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολύ όμορφο κείμενο Έλενα μου! Έστω κι αυτά τα 10 λεπτά είναι μόνο για σένα και είναι μόνο για τον εαυτό σου κι αυτό είναι υπέροχο. φιλιά πολλά και να έχεις μια όμορφη ημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Γλυκό μου κορίτσι!!Είσαι μια κούκλα, και μέσα και έξω!!Ανυπομονώ να σε δω από κοντά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Τι ομορφο κειμενο! ειχα αναγκη να διαβασω κατι τετοιο...να εισαι καλα Ελενακι μου! ευχομαι να κατακτησεις οσους στοχους εχεις βαλει, ετσι δινεις δυναμη και σε οσες απο μας που κατι μας κραταει πισω...εισαι μια κουκλα! πολλα φιλια, Εφη απο ινσταγκραμ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. 10 λεπτα μουσικης στο αμαξι...ανυπολόγιστη δυναμη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Γειά σου, αγαπημένη!!! Τι όμορφη κατάθεση ψυχής!
    Πόσες αλήθειες για εσένα αλλά και σκέψεις για όλες μας...
    Πολύ χαίρομαι για το πως αξιοποιείς και απολαμβάνεις αυτά τα δέκα σου λεπτά, μπράβο Έλενα!
    Σε φιλώ γλυκά, σμουτςςςς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΠΟΣΟ ΣΕ ΝΙΩΘΩ!!! κι ας εργαζομαι σε αλλο κλαδο. Όντως μεσα στο αυτοκινητακι μας αφηνουμεή αδειαζουμε το κεφαλι μας πρίν προχωρήσουμε την υπολοιπη ημέρα μας.
    Αυτα τα αρθρα σου ειναι ΑΛΗΘΙΝΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Copyright © Busy Mama's Corner. All rights reserved. Powered by Blogger. Designed By El Design