24 Απριλίου 2017

Busy mama's book review: Είμαι παιδί ευγενικό, Είμαι παιδί γενναίο.

Μετά τα πολυαγαπημένα βιβλία του Βαγγελίνου "Στη Βόλτα" & "Στο Αγρόκτημα" , δύο ακόμα βιβλία από τις Εκδόσεις Μεταίχμιο έρχονται να προστεθούν στη συλλογή μας. Σήμερα μαζί με το Βαγγελίνο θα σας πούμε τη γνώμη μας για τα βιβλία "Είμαι παιδί ευγενικό" & "Είμαι παιδί γενναίο" της Τζέν Πόρτερ.

Book Review Cover



Ξεκινώντας να σας πω ότι είναι βιβλία κατάλληλα για μικρά χεράκια μιας και το μικρό τους μέγεθος, οι στρογγυλεμένες τους γωνίες και το αρκετά χοντρό χαρτόνι από το οποίο είναι κατασκευασμένα επιτρέπει στα μικρά σποράκια να εξερευνήσουν μόνα τους αυτά τα βιβλία που απευθύνονται σε παιδάκια 2 ετών και πάνω.

Αυτή η σειρά ενθαρρύνει τα μικρά παιδιά να αναπτύξουν κοινωνικές δεξιότητες με έναν ήπιο και ευχάριστο τρόπο. Τα βοηθάει να χειριστούν τα συναισθήματά τους και τη συμπεριφορά τους και να αναλογιστούν τα συναισθήματα των γύρω τους. (οπισθόφυλλο βιβλίων)

Για τον Βαγγελάκο είναι ακόμα δύσκολο να κατανοήσει έννοιες όπως γενναιότητα και ευγένεια, παρ'όλα αυτά με τα βιβλία ασχοληθήκαμε πολύ μιας και αμέσως προσωποποίησε το μικρό ήρωα δίνοντας του το όνομά του. Ειδικότερα εντυπωσιάστηκε από την κατακόκκινη κάπα του μικρού ήρωα στο βιβλίο "Είμαι παιδί γενναίο" κι αμέσως έμαθε τη λέξη. Βρήκα κι εγώ λίγο την ευκαιρία να του δείξω καινούριες λέξεις που μιλούν για συμπεριφορές και συναισθήματα περιγράφοντας τις πολύ όμορφα εικονογραφημένες σελίδες από την Κέιτι Σόντερς.  Στις παρακάτω φωτογραφίες μπορείτε να δείτε το Βαγγελάκο χωμένο στην αγκαλιά μου να είναι συντονισμένος στα βιβλία.

Vaggelinos and the book

Vaggelinos and the book

Εικονογράφιση & εσωτερικό βιβλίου

Την παρακάτω φωτογραφία την έβαλα με πολύ συγκεκριμένο σκοπό. Όπως καταλάβατε η επίσκεψή μας στο κομμωτήριο για να κόψουμε τα μαλλιά του μικρού δεν είναι και από τις πολύ ευχάριστες δραστηριότητες μιας και κλαίει πολύ. Το βιβλίο όμως μου έδωσε την τέλεια ευκαιρία να μιλήσουμε για όλο αυτό και αμέσως είδα μια διαφορετική αντιμετώπιση από τη μεριά του. (Την επόμενη φορά που θα κουρευτούμε να θυμηθώ να πάρω μαζί μου το βιβλίο!!!)

Εικονογράφιση & εσωτερικό βιβλίου

Εικονογράφιση & εσωτερικό βιβλίου

Κλείνοντας την παρουσίαση αυτή να πω πως πρόκειται για μια πολύ όμορφη επιλογή η σειρά αυτή καθώς με απλό και έξυπνο τρόπο τα βιβλία αυτά εισάγουν τα παιδιά στη διαχείριση συναισθημάτων και συμπεριφοράς. Εμείς για την ηλικία μας (20 μηνών) τα πήγαμε αρκετά καλά αλλά σίγουρα θα επιστρέψουμε ξανά μόλις ο Βαγγελάκος μεγαλώσει λίγο ακόμα για να τα δούμε και από άλλη οπτική γωνία.

Μια υπέροχη ιδέα για το πως μπορείτε να δημιουργήσετε ένα παιχνίδι για λίγο μεγαλύτερα παιδιά με βάση τα συγκεκριμένα βιβλία μας δίνει η Ευτέρπη Τριανταφυλλένια ή αλλιώς το Κορίτσι Μάλαμα εδώ. Δείτε το blog της το οποίο θεωρώ πάρα πολύ αξιόλογο με πολλές ενδιαφέρουσες ιδέες και προτάσεις.

The Books
Τα βιβλία μπορείτε να τα βρείτε με μια μικρή έκπτωση εδώ & εδώ.
Διαβάστε ακόμα: Book Review: Στη Βόλτα, Στο Αγρόκτημα (Εκδ.Μεταίχμιο)
Book Review: Εγώ και το σπίτι μου / Εγώ και οι εποχές (Εκδ. Μεταίχμιο)

Και μην ξεχάσετε να ακολουθήσετε τις σελίδες των Εκδόσεων Μεταίχμιο σε Facebook & Instagram.

Eπειδή χθες ήταν και η Παγκόσμια μέρα Βιβλίου, σε συνεργασία με τις Εκδόσεις Μεταίχμιο θα χαρίσουμε σε ένα τυχερό ή μια τυχερή ένα αντίτυπο της επιλογής του/της στο Instagram οπότε...

Μείνετε συντονισμένοι στα social media της Busy Mama...
Facebook Busy Mama's Corner
Instagram @busy_mamas_corner


Κι αν θέλετε να μη χάνετε ανάρτηση τότε συμπληρώστε το e-mail σας στην αρχική σελίδα του blog κι έτσι θα έχετε άμεση πρόσβαση στο Busy Mama's Corner!!!

Μέχρι την επόμενη ανάρτηση σας φιλώ
Έλενα Μ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Copyright © Busy Mama's Corner. All rights reserved. Powered by Blogger. Designed By El Design