14 Ιουνίου 2016

Ενα μουσικο ταξιδι για αποψε....


Αποψε δε θα μπορουσα να ζητησω καλυτερο καιρο... Δροσουλα αρκετη, η βροχουλα σιγοτραγουδα εξω απο το παραθυρο μου κι εγω επιτρεπω στον εαυτο μου ενα ποτηρι κρασι καθως προβλεπεται πολλη νοσταλγια κι επιστροφη στο παρελθον!
Εξηγουμαι...
Οταν η γλυκια Ελενη απο το υπεροχο καρυδοτσουφλο εγραψε για το δικο της μουσικο ταξιδι μεσα στο χρονο και μας καλεσε σε αντιστοιχη προκληση αμεσως ηξερα οτι ηθελα να λαβω μερος κι εψαχνα το ιδανικο βραδυ... Μετα διαβασα την αγαπημενη μου Γιαννα απο το Οταν γεννηθηκα ξανα και το δικο της μουσικο ταξιδι,  της υπεροχης Μαρθας αλλα και της μοναδικης Μαριας
Αποψε λοιπον θα σας ταξιδεψω στα αγαπημενα μου μουσικα μονοπατια...

Επειδη σκεφτομουν ολη μερα τα τραγουδια που θα ανεβασω μου εκανε εντυπωση οτι ολα ηταν Ελληνικα (ωραια δασκαλα Αγγλικων τρομαρα μου χιχιχιχιχιχ)....Οριστε λοιπον καντε μια βουτια στα αγαπημενα μου τραγουδια...

Μετρησα, Ελευθερια Αρβανιτακη

Καποια εποχη, οχι και πααααααααααρα παρα πολυ παλια ειχα παθει κυριολεκτικα εμμονη με το συγκεκριμενο τραγουδι.

Δε θα με ξεχασεις, Αντωνης Βαρδης
Κι εδω ανοιγουμε ενα τεραστιο κεφαλαιο... Μακαρι να μπορουσα να γραψω για το τι εχω αισθανθει ακουγοντας τα τραγουδια του μεγαλου Αντωνη Βαρδη... Το συγκεκριμενο ηταν αφιερωμενο σε ενα τελος... Ενα τελος που ηταν επιβεβλημενο και μετα πηραν ολα τα δρομο τους...

Κοιτα εγω, Ν. Μποφιλιου και Γ. Χαρουλης
Μοναδικες φωνες και οι δυο οποτε διαλεξα το κοινο τους τραγουδι. Υπεροχοι στιχοι και ταξιδιαρικες νοτες...

Και τωρα θα σας παω σε λιγο πιο μοντερνα μονοπατια με τα τραγουδια που διαλεξαμε στο γαμο μας....
Τραγουδι εισοδου θελαμε να ειναι ενα ντουετο, ελληνικο και δυναμικο καθως γνωμη μας ειναι οτι το γλεντι ενος γαμου φαινεται απο την εισοδο του ζευγαριου... Το διαλεξε ο Μπαμπης κι ομολογω οτι με βρηκε απολυτα συμφωνη η επιλογη του...
Διαισθηση, Πεγκυ Ζηνα και Δημος Αναστασιαδης
Για μενα οι στιχοι του ηταν ιδανικοι για τραγουδι εισοδου γαμου και με εξεφραζαν απολυτα....
Τραγουδι πρωτου χορου επελεξα εγω και το συγκεκριμενο τραγουδι επιλεχθηκε μονο και μονο για τους στιχους του καθως κι εκεινη την εποχη και παντα θα το αφιερωνω στο Μπαμπη...
Γι'αυτο σ'αγαπω, Γιωργος Γιαννιας

Παμε λιγο πιο λαϊκά. .. Οταν σκεφτομαι τον αντρα μου ως προς τη μουσικη ενα ονομα μου ερχεται στο μυαλο... Βασιλης Καρρας!!! Το αστειο ειναι πως οταν τον πρωτογνωρισα δε θα μου περνουσε ΠΟΤΕ απο το μυαλο... Κι επισης εχω να πω οτι ολα συνδυαζονται... Εγω μεγαλωσα με "ποιοτητα" κι ο Μπαμπης με εμαθε να ακουω και Καρρα...
Δεν παω πουθενα, Βασιλης Καρρας (δεν εβρισκα αλλο βιντεο που να εχει ολοκληρους τους στιχους) αυτο το ζεϊμπέκικο μου χορεψε στο γαμο μας κι εγω αυτο... Δεν ξερω ποσο σ'αγαπω.

Και κατι με αρκετη δοση χιουμορ για το τελος... Στο μαιευτηριο ο Βαγγελινος εκλαιγε παρα πολυ...δεν ξερω πως μου εκατσε και του τραγουδουσα Αντρα μου παραπονιαρη. Ακομα δεν ξερω ολοκληρο το ασμα εχω να σας πω...μονο τους πρωτους στιχους.
Οι ορμονες ειναι ατιμο πραγμα εχω να δηλωσω... Για τον πρωτο μηνα ειχαμε βρει το τραγουδι μας καθως ο μικρος με αυτο ηρεμουσε οταν φυσικα το τραγουδουσα εγω (τρομαρα μου και παλι)....χαχαχαχαχαχαχ!!!
Τωρα φυσικα εχουμε προσαρμοστει σε τραγουδακια παιδικα και καταλληλα για το μωρο φυσικα...μη στειλετε την προνοια!!!!! Επανηλθαμε στα φυσιολογικα!!!!

Καθως ξαναδιαβαζω το κειμενο πραγματικα διαπιστωνω πως τα κομματια ειναι πολυ διαφορετικα μεταξυ τους αλλα ετσι ειμαστε κι εμεις...διαφορετικοι μεταξυ μας... Αυτο αγαπησε ο ενας στον αλλο... Οι διαφορες μας τελικα ειναι αυτες που μας ενωνουν και παμε παρακατω... Κι οταν ο Βαγγελινος μεγαλωσει θα κανει τις δικες του επιλογες... Επιλογες που ευχομαι μονο να τον κανουν ευτυχισμενο!!!
Αυτα για αποψε απο εμενα...
Σας φιλω
Ελενα Μ.




6 σχόλια:

  1. Καλημέρες Έλενα!!!!!!!!!!!
    Πανέμορφο μουσικό ταξίδι!!!!!! νότες αγαπησιάρες!!!!!!!
    Τι να πω για την Ελευθερία Αρβανιτάκη;;; μοναδική φωνή! αξεπέραστη!!!
    όσο γιοα το Χαρούλη και τη Μποφίλιου τους αγαπώ και τους δυο και τις μουσικές τους και το ήθος που βγάζουν σαν καλλιτέχνες!!!!
    Βαρδής!! τι υπέροχος καλλιτέχνης!!!!!!

    Η μουσική είναι όλα όσα αισθανόμαστε!!!! κι όσα αισθανόμαστε υπάρχουν μέσα μας!!!!

    Να κρατήσω το παραπονιάρη άντρα για το τέλος;;;; ε ναι!!! 4 τέτοιους έχω μέσα στο σπίτι μου!!!!!!!!

    Έλενα, σε ευχαριστώ πάρα πολύ για τη συμμετοχή!!!!!!! μας χάρισες ένα πανέμορφο ταξίδι!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελενακι η προκληση μου αρεσε πολυ....με εκανε να βουτηξω στα παλια και σε αναμνησεις αγαπημενες... Να εχεις παντα τετοιες ιδεες ομορφες...σε φιλω!!!!

      Διαγραφή
  2. Τι όμορφο μουσικό ταξίδι...και ξέρεις πόσο λάτρεψα την διαφορετικότητα και την ποικιλία;! Σε ευχαριστώ θερμά για την αναφορά σου γλυκιά μου!!! Μάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρακι μου γλυκο αφου ξερεις οτι ειμαι φαν σου και σε διαβαζω ανελλιπώς!!!

      Διαγραφή
  3. Κι εγώ είχα πάθει εμμονή με το συγκεκριμένο της Αρβανιτάκη!
    Και με το πάω να πιάσω ουρανό και με πολλά, πάρα πολλά δικά της επίσης!
    Με τον Καρρά πάλι δε θα πάθω ποτέ εμμονή!..χαχα!
    Καλώς σε βρήκα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς ορισες στο μπλογκοκλουβακι μου κοριτσι!!! Για τον Καρρα σε καταλαβαινω....μην ανησυχεις!!! Γουστα ειναι αυτα ομως...και τους ανθρωπους που αγαπαμε τους αποδεχομαστε οπως ειναι...τι να κανουμε!!!! Σε φιλω!!!!

      Διαγραφή

Copyright © Busy Mama's Corner. All rights reserved. Powered by Blogger. Designed By El Design