20 Ιανουαρίου 2018

Δεκαπέντε μέρες σκέτη γλύκα

Η πρώτη ανάρτηση για το 2018 δε θα μπορούσε να είναι άλλη από μια ανάρτηση γεμάτη από τις φετινές μας χριστουγεννιάτικες αναμνήσεις!!! Οι πρώτες μέρες της επιστροφής στην καθημερινότητα κρατάνε ακόμα αυτή τη γλύκα των γιορτών κι έτσι είπα να ξαναθυμηθώ όλες αυτές τις όμορφες στιγμές κι εγώ μαζί σας αλλά και να τις καταγράψω για να μείνουν για πάντα ζωντανές στο χρονοντούλαπο που λέγεται blog!

15 μέρες σκέτη γλύκα


Για πολύ προσωπικούς λόγους φέτος αποφασίσαμε με το Μπάμπη να μην κάνουμε κανένα τραπέζι σπίτι μας και να ξεκουραστούμε και να χαλαρώσουμε απολαμβάνοντας το σπίτι μας οι τρείς μας απαλλαγμένοι από το άγχος των προετοιμασιών. Εξάλλου μέχρι και προπαραμονές Χριστουγέννων ο Βαγγελάκος είχε μια ίωση που τον ταλαιπωρούσε και δεν ήθελα να επιβαρύνω κι άλλο την κατάσταση. Ευτυχώς το ξεπέρασε και τις υπόλοιπες μέρες ήταν μια χαρά!!! Δυστυχώς έχασε τη γιορτή στον παιδικό κι όλα όσα ετοίμαζαν με τις δασκάλες του μέχρι εκείνη τη στιγμή.

15 μέρες σκέτη γλύκα
Βιέννη Δεκέμβριος 2017

Ας πάρουμε όμως τα πράγματα από την αρχή... Η αλήθεια είναι ότι μπήκαμε σε κλίμα Χριστουγέννων αρκετά νωρίς μιας κι αρχές Δεκέμβρη εγώ κι ο Μπαμπίνος καταφέραμε και ξεκλέψαμε τέσσερις μέρες και ταξιδέψαμε ως τη Βιέννη που είναι ένας υπέροχος Χριστουγεννιάτικος προορισμός. Αυτά θα σας τα γράψω λεπτομερώς σε άλλη ανάρτηση. Επίσης εγώ μια εβδομάδα πριν τα Χριστούγεννα κάλεσα μερικές φίλες για ένα pre-xmas πρωινό στο σπίτι. Δυστυχώς δεν κατάφεραν να έρθουν όλες όσες ήθελα γιατί είναι κι εργαζόμενα κορίτσια αλλά καταφέραμε και μαζευτήκαμε τέσσερις και πολύ ωραία τα περάσαμε!!!

15 μέρες σκέτη γλύκα
Pre-xmas breakfast with my girls

Και ήρθε επιτέλους εκείνη η στιγμή που τελείωσαν τα μαθήματα κι αποχαιρέτησα τους μαθητές μου δίνοντάς τους ραντεβού μετά από δυο ολόκληρες εβδομάδες!!!

Παραμονές Χριστουγέννων και Βαγγελάκη επιτρέποντος πήραμε την απόφαση να πάμε σε ένα από τα αγαπημένα μου μαγαζιά για brunch στο It στο Κολονάκι. Ήταν υπέροχα!!! Κάναμε οι τρεις μας βόλτες στη στολισμένη Αθήνα και καταλήξαμε στο It όπου ο μικρός μας κύριος είχε το πρώτο του brunch!!! Με τη βοήθεια παιχνιδιών (τα αγαπημένα του τουβλάκια) καταφέραμε να απολαύσουμε τις όμορφες στιγμές εκεί και να πάρουμε δυνάμεις για να συνεχίσουμε τη βόλτα μας!!!

15 μέρες σκέτη γλύκα
Pre-xmas Brunch με τα αγόρια μου
Νωρίς το απόγευμα επιστρέψαμε σπίτι μας καθώς είχα να μαγειρέψω για το ρεβεγιόν της Παραμονής μιας και θα βρισκόμασταν όλοι μαζί στο σπίτι της κουνιάδας μου που ανέλαβε να οργανώσει το ρεβεγιόν της παραμονής! Ανήμερα Χριστούγεννα γιορτάσαμε στο σπίτι της πεθεράς μου μιας και είμαστε παραδοσιακοί. Το πιο όμορφο πράγμα του κόσμου είναι να μαζεύονται τα νέα μέλη της οικογένειας! Καθόμουν και χάζευα το πως ο Βαγγελίνος έπαιζε με την καινούρια του ξαδερφούλα. Τι της έκανε παιδιά μόνο και μόνο για να γελάει η μπέμπα και η τσουράπω όλο και να ρίχνει κάτω την πιπίλα της για να την πιάνει ο Βαγγελίνος!!! Στιγμές μοναδικές κι ευτυχισμένες!!!

Την ενδιάμεση εβδομάδα μεταξύ των δύο γιορτών ο μπαμπάς μας δούλευε όποτε εγώ κι ο Βαγγελίνος απολαμβάναμε το σπίτι μας με διάφορες δραστηριότητες και αρκετό ύπνο καθώς ο μικρός είχε κουραστεί πολύ και τα απογεύματα βολτάραμε και οι τρεις μαζί!!! Εκείνη την εβδομάδα εγώ έκλεισα και κάποιες άλλες υποχρεώσεις και την Τετάρτη καταφέραμε με το hubby να πάμε και θέατρο! Πήγαμε στην παράσταση Μαντάμ Σουσού στο Παλλάς και μείναμε με τις καλύτερες εντυπώσεις!!!

Το Σάββατο (30/12) φύγαμε επιτέλους για Άργος κι έτσι ξεκίνησαν οι διακοπές μας εκτός! Απολάυσαμε οικογενειακές βραδιές δίπλα στο τζάκι του παππού που έκαιγε ασταμάτητα αλλά και βόλτες σε Ναύπλιο και Άργος. Ο καινούριος χρόνος μας βρήκε όλους μαζί δίπλα στο τζάκι του παππού όμορφα και χαλαρά! Τη μαγειρική επιμελήθηκε η μαμά μου κι εγώ τη Βασιλόπιτα όπως κάθε χρόνο!!!

15 μέρες σκέτη γλύκα
New Year's Eve dinner


Ήταν ένα απλό αλλά γεμάτο όμορφες στιγμές αυτό το δεκαπενθήμερο που με βοήθησε να γεμίσω αρκετά τις μπαταρίες μου! Μπαίνοντας το 2018 νομίζω ότι μου έκλεισε το μάτι χαμογελώντας πονηρά κι έτσι νιώθω ότι κάτι θα αλλάξει τη νέα χρονιά!!! Νιώθω πιο αισιόδοξη!

15 μέρες σκέτη γλύκα


Καλή χρονιά σε όλους με υγεία και χαρά! Ας κάνουμε το 2018 μια αξέχαστη χρονιά!!! Στο χέρι μας είναι!

Φίλη μου μείνε συντονισμένη στα social media της Busy Mama...
Facebook Busy Mama's Corner
Instagram @busy_mamas_corner


Αυτά για σήμερα...!
Busy mama



5 σχόλια:

  1. Υπέροχα Ελενα μου!!! Πάντα να περνάτε όμορφα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. τι ομορφες στιγμες!! και του χρονου με υγεια Ελενακι μου!! πολλα φιλια και καλη χρονια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Υπέροχες οικογενειακές στιγμές!!! Κάθε χρόνο εύχομαι να περνάτε ακόμα πιο όμορφα τις διακοπές σας!!! Φιλιά πολλά αγαπημένη μου και καλή χρονιά να έχουμε όλοι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. παντα τετοια Ελενα!!!! και στις υπόλοιπες όμορφες στιγμές με το καλο :) Και αναμένω να δω βιεννη!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλή χρονιά κοριτσάκι μου όμορφο!! Πολλή αγάπη, υπέροχες οικογενειακες στιγμές, δημιουργική χαρά και όλα να σου πάνε τέλεια και φέτος!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Copyright © Busy Mama's Corner. All rights reserved. Powered by Blogger. Designed By El Design