30 Νοεμβρίου 2017

Busy mama's interview: Η μαμά Μιρένα και το Αρκουδάκι Sos

Φίλη μου μετά από μια λίγο δύσκολη εβδομάδα μιας κι ο Βαγγελίνος ήταν λιγάκι άρρωστος καταφέρνω να ανεβάσω αυτή τη συνέντευξη με μια μαμά που γνώρισα τυχαία μέσω Intsagram (σου έχω πει βρίσκω διαμαντάκια εκεί) κι αγαπώ πια πολύ! Είναι ένας πολύ δυναμικός άνθρωπος με μελένια καρδιά και χρυσά χέρια μιας και τα νήματα που πιάνει τα μετατρέπει σε κουκλάκια για μικρά σποράκια. Ο Βαγγελινός σχεδόν έξι μήνες μετά την πρώτη γνωριμία του με τον πιγκουίνο από τα χεράκια της μαμάς Μιρένας δεν τον αποχωρίζεται ακόμα από το κρεβάτι του!

Η μαμά Μιρένα και το Αρκουδάκι SOS

Φίλη μου σου παρουσιάζω τη μαμά Μιρένα Γεράκη και διάβασε πολύ προσεκτικά όλα όσα έχει να σου πει γιατί μας αποκαλύπτει ένα project που τρέχει από τώρα και για ένα χρόνο και είναι για πολύ καλό σκοπό!!!

Η μαμά Μιρένα και το Αρκουδάκι SOS
Ο κος κουμπουντίνος (κος Πιγκουίνος) του Βαγγελίνου


1. Πες μας λίγα πράγματα για σένα.
Με λένε Μιρένα και είμαι καλά! Ταυτόχρονα, είμαι η σύζυγος του Θοδωρή και η μαμά του Δημήτρη (8 ετών), της Λενιώς (7 ετών) και του Οδυσσέα (2.5 ετών). Σπούδασα Γαλλική Φιλολογία, εργάστηκα στο μάρκετινγκ (άσχετο!) και τον τελευταίο χρόνο ασχολούμαι με τη δική μου μαμαδο-επιχείρηση που περιλαμβάνει δικές μου πλεκτές δημιουργίες και συγκεκριμένα γλυκούτσικα κουκλάκια αλλά και κοσμήματα!

2. Γιατί η μαμά Μιρένα πλέκει;
Ξεκίνησα ψάχνοντας ένα χόμπυ. Ξαφνικά η εικόνα της αγαπημένης μου θείας να πλέκει και η ανάμνηση ενός καταπληκτικού manteau που μου είχε φτιάξει όταν ήμουν στην τρυφερή ηλικία των 4 ετών ήρθαν στο μυαλό μου. Και αποφάσισα να μάθω να πλέκω. Αυτό συνέπεσε εντελώς τυχαία με μια γενικότερη τρέλα που έσκασε ξαφνικά γύρω από το πλέξιμο, γεγονός που έκανε πιο εύκολη την προμήθεια υλικών αλλά και τις ευκαιρίες εκμάθησης και επίλυσης αποριών. Το ένα έφερε το άλλο, από τις βελόνες πέρασα στο βελονάκι και μετά στο πλέξιμο κοσμημάτων με χάντρες.

Το πλέξιμο όμως, να ξέρετε, είναι και μια θαύμασια ψυχοθεραπεία καθώς έχει αποδεδειγμένα τις ευεργετικές συνέπειες της γιόγκα. Πλέκω λοιπόν σε κάθε περίσταση, όταν είμαι χαρούμενη, νευρική, στενοχωρημένη, ευτυχισμένη, αγχωμένη, κουρασμένη... Αυτή η επαναλαμβανόμενη κίνηση που κάνει το βελονάκι, αλλά κυρίως η χαρά της δημιουργίας, προκαλεί μια εσωτερική ηρεμία, απαραίτητη κατά τη γνώμη μου για να αντιμετωπίζουμε την κάθε μέρα.

3. Περιέγραψέ μας μια τυπική μέρα της μαμάς Μιρένας.
Η μέρα μου ξεκινάει πολύ, πολύ νωρίς: ξυπνάω γύρω στις 5.30 για να προλάβω να πιω τον καφέ μου με λίγη ησυχία, ετοιμάζω πρωινά, κολατσιά και μεσημεριανά και ξεκινάω να ξυπνάω διαδοχικά τα παιδάκια μου για να ετοιμαστούν για το σχολείο. Τους παραδίδω και ακολουθεί πλέξιμο, πλέξιμο, πλέξιμο, email, παραγγελίες, social media, πλέξιμο. Με τις δουλειές του σπιτιού ασχολούμαι πολύ λιγότερο από ότι θα έπρεπε, αλλά όπως λέμε κι εμείς οι πλέκτριες "Όποιος ασχολείται με το νοικοκυριό, είναι γιατί δεν ξέρει να πλέκει" (χαχαχα!). Προσπαθώ πάντως να κάνω τα βασικά - αν και στο σπίτι μου συνήθως επικρατεί το χάος! Όταν επιστρέφουν τα παιδάκια μου από το σχολείο, αρχίζει το τρέξιμο με τις δραστηριότητες. Και μετά, μπάνια, παραμυθάκια και νανάκια για τα παιδιά και Netflix για τη μαμά (σε συνδυασμό με πλέξιμο, μη ξεχνιόμαστε)!

Εκείνο το τραγούδι, το "Μια μέρα μιας Μαίρης", το θυμάστε; Ε, αυτό! Δεν νομίζω πάντως ότι η μέρα μου διαφέρει από αυτήν οποιασδήποτε busy mama's - ίσα ίσα που έχω τη δυνατότητα να δουλεύω με τις πιτζάμες μου, πράγμα τουλάχιστον άνετο!

4. Πες μας τα πάντα για το Αρκουδάκι SOS.
Αχ, το Αρκουδάκι SOS! Λοιπόν, το Αρκουδάκι SOS είναι το τελευταίο μου project και το πιο κοντινό στην καρδιά μου. Εν συντομία, μιλάμε για ένα πλεκτό αρκουδάκι, 100% χειροποίητο από εμένα, διαθέσιμο σε γαλάζιο, ροζ και λευκό χρώμα και απίστευτα γλυκούλι! Το Αρκουδάκι SOS όμως δεν είναι ένα οποιοδήποτε αρκουδάκι και θα σας εξηγήσω γιατί: αγοράζοντας το Αρκουδάκι SOS προσφέρετε 1 ευρώ για την ενίσχυση των σκοπών των Παιδικών Χωριών SOS!

Σε ό,τι αφορά στα τεχνικά θέματα, θα ήθελα να γνωρίζετε ότι το Αρκουδάκι SOS έχει ύψος περίπου 15 εκατοστά, αποτελείται από συνθετικό νήμα και υποαλλεργικό γέμισμα, φτιάχνεται σε smoke-free και pet-free περιβάλλον και θα το βρείτε αποκλειστικά στο ηλεκτρονικό μου κατάστημα στο jamjar.gr.

Η μαμά Μιρένα και το Αρκουδάκι SOS


5. Πώς εμπνεύστηκες το Αρκουδάκι SOS;
Από τότε που έγινα μαμά, αυτονόητα έγινα και πιο ευαισθητοποιημένη σε θέματα που αφορούν παιδιά. Από την άλλη, η προσφορά είναι κάτι που μου δίνει πολύ μεγάλη χαρά. Το έργο των Παιδικών Χωριών SOS το θαυμάζω πολλά χρόνια - για να καταλάβεις, πριν κάνω παιδιά, μια επιλογή καριέρας που είχα σκεφτεί ήταν να γίνω Μητέρα SOS (και δεν το έχω ξεχάσει ακόμα, αν με θέλουν ακόμα όταν μεγαλώσουν τα παιδιά μου, θα ήταν κάτι που θα το σκεφτόμουν πολύ σοβαρά!). Τι καλύτερο από το να μπορώ να προσφέρω με τη βοήθειά σας κάτι ελάχιστο που μπορεί όμως να κάνει ένα μεγάλο καλό σε παιδιά που το έχουν πραγματικά ανάγκη; Φιλοδοξία μου είναι το Αρκουδάκι SOS να μπει σε όσο το δυνατόν περισσότερα σπίτια! Όσο περισσότεροι, τόσο μεγαλύτερη η βοήθεια!

6. Τι άλλο να περιμένουμε από τη μαμά Μιρένα;
Το πιο άμεσο είναι το χριστουγεννιάτικο bazaar που οργανώνουμε! Θα γίνει την Κυριακή 3/12 στο Sweet Leaf (Ανδρέα Παπανδρέου 125, στη Γλυφάδα) και θα μας βρείτε εκεί από τις 11 π.μ. Στις 12.00 θα έχουμε και την ομιλία του γνωστού και μη εξαιρετέου Στέφανου Ξενάκη, δημιουργού της μεθόδου Ναι, Μπορώ για το πώς μπορούμε να βοηθήσουμε τα παιδιά μας να αποκτήσουν αυτοεκτίμηση και αυτοπεποίθηση. Στο bazaar θα βρείτε χειροποίητα κοσμήματα, γούρια, στολίδια και κουκλάκια. Θα είναι μεγάλη μου χαρά να σας δω από κοντά, να τα πούμε και να πιούμε και έναν καφέ, ειδικά με busy mamas που γνώρισα μέσω του Instagram, έχουμε μιλήσει και μοιραστεί πράγματα αλλά δεν έχουμε ειδωθεί!

Σε πιο μακροπρόθεσμα σχέδια, θα σας πρότεινα να παρακολουθείτε το Αρκουδάκι SOS καθώς θα κυκλοφορήσει και σε άλλες limited εκδόσεις. Δεν μπορώ να σας πω όμως περισσότερα, είναι έκπληξη!

Τη μαμά Μιρένα και τις δημιουργίες της μπορείς να τις βρεις εκτός από το Jamjar.gr και στο
Facebook ...
...αλλά και στο Instagram!

Κι επειδή σου ετοιμάζουμε όμορφα πράγματα μαζί με τη μαμά Μιρένα...

Φίλη μου μείνε συντονισμένη στα social media της Busy Mama...
Facebook Busy Mama's Corner
Instagram @busy_mamas_corner


Αυτά για σήμερα...!
Busy mama




2 σχόλια:

  1. Μου αρέσουν πολύ οι δημιουργίες της Μιρενας! Μπράβο για την όμορφη συνέντευξη Ελενα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Φιλιά στη χρυσοχέρα Μιρένα! Και τι ωραίο όνομα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Copyright © Busy Mama's Corner. All rights reserved. Powered by Blogger. Designed By El Design