02 Ιουνίου 2017

Αγαπημένο μου ημερολόγιο, ο Απρίλης & ο Μάης...

Φίλη μου σου χρωστάω δυο μήνες την αγαπημένη μου πια στήλη "Αγαπημένο μου ημερολόγιο...". Θα σου ομολογήσω κάτι...Το τελευταίο δίμηνο ήταν πολύ δύσκολο και απαιτητικό. Ο Βαγγελίνος αρρώστησε σύνολο 5 φορές και αυτό μας πήγε πίσω σε όλα. Επιπλέον οι υποχρεώσεις και τα μαθήματα έτρεχαν με αποτέλεσμα να αφήσω πίσω εμένα... Εμένα κι αυτά που εγώ αγαπώ. Οπότε δεν έγραφα ούτε εδώ στο blogοσπιτάκι μου... Κρατάμε όμως τα θετικά και πάμε να δούμε μέσα από τις φωτογραφίες που ανέβασα στο Instagram αυτό το δίμηνο τις ευχάριστες στιγμές αυτού του διμήνου όπως καταγράφηκαν μέσα από το κινητό μου κι ανέβηκαν στο αγαπημένο μου πλέον Instagram.

My dear diary April and May...
Photο Credits: Google




Πριν σε αφήσω να χαζέψεις τις φωτογραφίες μου να σου θυμίσω ότι τρέχει καταπληκτικός διαγωνισμός σε συνεργασία με τις εκδόσεις Διόπτρα για ένα βιβλιοπυργάκι στη σελίδα μου στο Facebook. Ταυτόχρονα μπορείς να διαβάσεις και την άποψη μας για το υπέροχο αυτό "βιβλιο-παιχνίδι"!

Μείνετε συντονισμένοι στα social media της Busy Mama...
Facebook Busy Mama's Corner
Instagram @busy_mamas_corner


Κι αν θέλετε να μη χάνετε ανάρτηση τότε συμπληρώστε το e-mail σας στην αρχική σελίδα του blog κι έτσι θα έχετε άμεση πρόσβαση στο Busy Mama's Corner!!!

Μέχρι την επόμενη ανάρτηση σας φιλώ
Έλενα Μ.






Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Busy Mama's Corner (@busy_mamas_corner) στις


Οταν η γιορτη της μητερας συνδυαζεται με μια μερα γεματη με ανθρωπους φωτεινους, χαμογελαστους και γεματους με θετικη ενεργεια που τολμω να λεω φιλους μου σε ενα μαγικο μερος γεματο πρασινο τοτε ολα ειναι υπεροχα κι εγω γεματη κι ευτυχισμενη!!! @anthomeli @mamas_n_papas.gr @vera_owlmommy @irini_mamadoistories.gr @atraidou.maria @lts_chloro @shareyourlikes.gr @craftlandgr @parentslandgr 😘💕💕💕😘😘❤️💕💕😍😘😂❤️😘💕😍 #busy_mamas_corner #momblogger #mommyblogger #bloggergr #greekblogger #mothersday #happymothersday #bloggers_picnic_day #second_annual_bloggers_picnic_day #tuttifrutti_picnic #summer_is_loading
Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Busy Mama's Corner (@busy_mamas_corner) στις



Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Busy Mama's Corner (@busy_mamas_corner) στις

2 σχόλια:

  1. Έλενα μου εύχομαι όλοι οι μήνες που περνάνε να έχουν τόσο όμορφες και ευτυχισμένες στιγμές...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Copyright © Busy Mama's Corner. All rights reserved. Powered by Blogger. Designed By El Design